brilliantennova

Alla inlägg under april 2010

Av AnnSophie Lindman - 1 april 2010 22:05

Då var det dags för min debut i ringen och Novas andra gång..  Jag blev väldigt nervös precis innan vi skulle in.. Men som tur var så hade jag med mig mina två kompisar Pernilla och Jeanette som stöd.   

Och man ska ju inte klaga för det gick jätte bra och vädret var kanon!

Kritiken finner ni under Nova och hennes utställningsresultat! Här nedan kommer lite bilder från dagen!

 

   
Myser i solen...  

 

   
Gott med Mamma Scans köttbullar!

Resultatet från denna dag;
Nova vann sin klass med HP och blev BIM!!!! Tjohoooo!!


 

Av AnnSophie Lindman - 1 april 2010 15:15

Nova, jag och Baback var ute i den härliga solen och hittade en ny runda att gå.
Sen har ju Nova en bästa kompis här på gården som heter Ebba och är en 3-årig tik. En sån underbar hund hon är! Nova och Ebba är helt galna i varandra och har de inte träffats på ett par dag blir de lite jobbiga.... här nedan kommer lite bilder!

Nova har fått syn på nåt intressant...



Nova vill ju göra samma sak som husse, lyckas dock inte lika bra...



  Best friends  



Tjohoooo!



Vad har du hittat då????



Goaste och bästa Ebba!!!!


 


Underbara....

 

Nova i action!


Delar på allt...



Ebba undra vad Nova gör på rygg då det oftast är Ebba som slänger sig ner... Ebba tycker nämligen det är jätte kul att rulla omkring!                                   

Ovido - Quiz & Flashcards