brilliantennova

Alla inlägg den 24 april 2010

Av AnnSophie Lindman - 24 april 2010 23:00

Japp.. Då har jag beställt ett utställningtält! Trodde jag aldrig...
Men jag måste ju erkänna att det här med utställning tycker jag verkligen är jätte kul!   Så här ser det ut:

 
Så nu är det fritt fram i sommar!! =) Hoppas att det hinner komma innan Vänersborg! HA ha!! Då vet jag vad Pernilla Svedjeby ska få hjälpa mig med!!   

Av AnnSophie Lindman - 24 april 2010 21:24

Idag träffades jag och Jenny med doggsen och gick en sväng i skogen. Jenny hade med sig kaffe och goooaaaa kakor!   





Drar man tillräckligt i samma pinne...

 


...blir resultatet detta! En pinne bli två!   


Nova gottar sig i solen...


Söööta Ebba!!!


  


Vet inte riktigt vad som händer här.. Ebba letar efter myror på sig själv och jag tror att Nova letar efter en smarrig barkbit..


Det här kallar jag vårtecken!!!!

Lite senare gick jag och Nova ut på en liten runda själva i skogen!
Nova gick på upptäcksfärd utan Ebba denna gången.. =)

      

 

                         

Ovido - Quiz & Flashcards