brilliantennova

Alla inlägg den 11 april 2010

Av AnnSophie Lindman - 11 april 2010 20:15

Idag har det varit en helt underbar dag!   Så Nova, Baback och jag gick ut på en runda och mötte senare upp Ebba så klart och vi fick även besök av lilla Sture...


Bus med husse på hög nivå...


Leka jage...

 


Ingen kan ta mig, ingen kan ta mig!!! Tjooohoooo!!!


Vill du leka lite kanske?!  


Gott att rulla sig i solskenet!


Jag och älsklingen   


Äntligen kom Ebba...


Vår!!!!!!!


Gott!!!


Myspys i solen...


Busfior!



 

 

Lilla Sture   

 

Sture försöker hänga på de stora tjejerna! 

 

 

Sture får sig en utskällning av Ebba-polis! Nova fattar ingenting... 

 


Får väl sysselsätta mig själv då! 

 

Sture har lovat Ebba att uppföra sig och får nu vara med och leka igen!

 

 

Vilken underbar dag!! Var ute i över tre timmar, Nova låg raklång på golvet och var total däckad.. Får ju erkänna att jag var heller inte så pigg..
                                                  
                     

Ovido - Quiz & Flashcards