brilliantennova

Alla inlägg under januari 2010

Av AnnSophie Lindman - 14 januari 2010 11:56

 Mer uppdateringar kommer!   Jag ska få med Novas resultat från de utställningar hon hittills har varit med på.


Har varit halvkrasslig sen förra veckan... Och nu är det tredje dagen jag är borta från jobbet. Inget kul alls, vill jobba ju! Men jag tänkte att jag skulle få gjort nåt iallafall så det blir att kolla upp stugor att hyra i Jönköping! Det är ju en tre dagars internationell utställning där i juni!

Så den ska vi åka på. Så jag ska sitta och ringa runt idag tänkte jag och försöka ordna det.


Av AnnSophie Lindman - 14 januari 2010 10:44

Här kommer lite uppdatering med bilder från det att Nova var valp tills sommaren 2009  

 

Våra lilla sessa första dagen hemma!

Myspys 

  

Smiiile!!!!

                                                  
                                                  
             

Här kommer jag!

 

Nova studerar ankorna...

 

Lilla jag ska hjälpa till att tvätta  

Vänta på mig!!!!!

    

    

Nova 4 månader.. Sitt kvar...  

    

Tjohooooo!

    

 

   

Primadonnan Nova...

 

    

 

Finaste...   

Här går det undan!    

      

 

    

 

    

Nu börjar vår promenad från Mölnlycke till Göteborg en härlig vårdag!

    

    

Ska vi gå över här? Är det nödvändigt?!

    

Nova spanar ut över Delsjön

    

 

    

Promenaden tog ca 4 timmar med lite vila....

 

    

Nova väntar på att husse ska kasta pinne!

    

 

    

Äntligen...

    

Vackraste  

    

 

    

 

    

Sessan...

 

    

Mums... Köttbulle!

 

    

Picknick i skogen och lite spår- och sökövningar    

 

    

Nova & Sweety   

 

    

Men bus med husse det gillar jag mest!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards