brilliantennova

Alla inlägg den 19 april 2010

Av AnnSophie Lindman - 19 april 2010 21:30

Fröken Nova får inte vara i våran soffa då det är en ny skinnsoffa.. Och det har funkat bra från första dagen vi fick hem soffan... Tills idag...

 

  
Nova sussar gott.. Bildbevis 1...

 

   
Oj.. Stod du där??!! Bildbevis 2...

 

   

Förlåt... Bildbevis 3

 

   

Vad du tjatar att jag ska gå ner! Jag är faktiskt trött! Bildbevis 4..

 

   

Tjat tjat tjat... Jag tänker inte gå ner! Bildbevis 5...

 

   

Lägger mig ner istället för att lyssna på det där tjatet.. Bildbevis 6..

 

Det svåra i det här var ju att låta allvarlig när man ska ta kort och allt! Men det roligaste är att hon nästan kryper ihop när jag frågar henne vad hon gör där! Men att hon bara gäspar och lägger sig med ryggen till..
Fuling...   

Men sen var hon faktiskt duktig och hoppade ner och har inte försökt att hoppa upp i soffan igen. Det dög att sova i sin bädd ändå!

   
    

Av AnnSophie Lindman - 19 april 2010 19:15

Idag har Nima, Therése och deras lilla son på två månader varit på besök! Nova lika duktig och försiktig som alltid när små barn är här!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards