brilliantennova

Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

Härlig morgonpromenad med Nova vid Härlanda Tjärn

Av AnnSophie Lindman - 3 juli 2010 10:00

Idag på morgonen begav jag och Nova oss ut tidigt i skogen! Så härligt när det är helt tyst runt omkring! Luktar underbart gott också! :)


Nova väntar på att få lov att springa iväg..

   
Här har sessan fått syn på två st rådjur ca 10 m bort.. Men matte sa stanna och det gjorde hon till min stora förvåning! :)

   
När rådjuren hade sprungit iväg kom glädjerycket! :)

   

   
:)

   
Finaste sessan!!

   

   
Här går det undan!!!

   
  

   
Hon lyssnar jätte duktigt på inkallning.. Men det är inte alla gånger hon hinner stanna! ;) 



   

   

   
Efter allt morgonbus blir man lite trötter...

   
         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnSophie Lindman - 15 september 2010 20:00

Lite uppdatering nu när hösten har kommit till vårat avlånga land!   Men det har inte varit sååå hemskt väder trots allt! Här är lite bilder från september än så länge!   Mullinutt!    Älskade Nova! Gottegrisar!    När det regnar och blåser u...

Av AnnSophie Lindman - 28 augusti 2010 20:59

Då Novas bästa kompis Ebba har varit på landet under semestern har inte bästisarna sett varandra på över 3 veckor...   Detta har ju naturligtvis satt spår hos Nova... Hon har satt sig utanför Ebbas port varenda promenad och väntat och väntat förgäves...

Av AnnSophie Lindman - 7 augusti 2010 23:00

Idag har vi haft en jätte trevlig dag! Baback, jag och Nova gick på skogspromenad med lite träning. Sen mötte vi upp Therése, Nima och deras son Noa. Det blev en trevlig kväll hemma med Therése och Noa då Baback och Nima skulle jobba. Här kommer lite...

Av AnnSophie Lindman - 28 juli 2010 20:30

Jag och Pernilla tog en promenad med hundarna för lite bad! Det behövdes kan jag ju säga och rensa huvudet lite.. Och vad är bättre än att då umgås med sina vovvar?! ;) Här kommer en massa bilder!   Nova och Akira på Getryggen.   Snuttan! ;) ...

Av AnnSophie Lindman - 24 juli 2010 17:45

Vi tog med oss Nova ut i skogen på en långpromenad och bara njöt av att vara lediga!!! Vi hittade hallon också!!! Nova älskade hallon! Men jag tror att blåbär är det hon älskar mest! :) Nova spanar efter husse! (Glömde klippa av den överbli...

Skapa flashcards