brilliantennova

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Långpromenad med årets första dopp!

Av AnnSophie Lindman - 25 april 2010 20:39

Jag, Jenny och Eva tog med doggsen upp till Getryggen och gick en sväng till Västra Långvattnet i det härliga vårvädret! Tillfälle gavs också till årets första dopp... av doggsen.. =)


Getryggen..


Doggsen


Doggsen på upptäcksfärd!
  
Det var såååå vacker utsikt!
  
En lerig Nova på språng...  


Sötisen Nova.. Dock lite smutsig.. =)


  


Bustokan!! Ebba och Nova skulle sitta fint bredvid varandra.. Resultatet blev ett kort på griselisen istället! =)


Duktiga Ebba kan sitta still!


Här kommer bustokan!


Va?? Var det nån som ropade på mig?!


Här kommer jag!! Jag vill också ha en köttbulle!!!


Ebba!!! Vänta på mig!!!!


Ebba och Nova känner av vattnet...




Nova tar sig en liten simtur..


Ebba står snällt och väntar på att Nova hämtat pinnen.. 


Rumpfiorna!


Mitt hjärta!!!   


  


  Best friends forever  


Underbar omgivning!


Dags att bege oss hemåt!


Ebba spanar! =)


Nova helt slut efter dagens äventyr!
Jag själv är inte så kaxig måste jag ju erkänna! Det blev trots allt en promenad på 3 ½ timme.. Så nu suusar vi nog gott i natt!                                                   
   
              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnSophie Lindman - 15 september 2010 20:00

Lite uppdatering nu när hösten har kommit till vårat avlånga land!   Men det har inte varit sååå hemskt väder trots allt! Här är lite bilder från september än så länge!   Mullinutt!    Älskade Nova! Gottegrisar!    När det regnar och blåser u...

Av AnnSophie Lindman - 28 augusti 2010 20:59

Då Novas bästa kompis Ebba har varit på landet under semestern har inte bästisarna sett varandra på över 3 veckor...   Detta har ju naturligtvis satt spår hos Nova... Hon har satt sig utanför Ebbas port varenda promenad och väntat och väntat förgäves...

Av AnnSophie Lindman - 7 augusti 2010 23:00

Idag har vi haft en jätte trevlig dag! Baback, jag och Nova gick på skogspromenad med lite träning. Sen mötte vi upp Therése, Nima och deras son Noa. Det blev en trevlig kväll hemma med Therése och Noa då Baback och Nima skulle jobba. Här kommer lite...

Av AnnSophie Lindman - 28 juli 2010 20:30

Jag och Pernilla tog en promenad med hundarna för lite bad! Det behövdes kan jag ju säga och rensa huvudet lite.. Och vad är bättre än att då umgås med sina vovvar?! ;) Här kommer en massa bilder!   Nova och Akira på Getryggen.   Snuttan! ;) ...

Av AnnSophie Lindman - 24 juli 2010 17:45

Vi tog med oss Nova ut i skogen på en långpromenad och bara njöt av att vara lediga!!! Vi hittade hallon också!!! Nova älskade hallon! Men jag tror att blåbär är det hon älskar mest! :) Nova spanar efter husse! (Glömde klippa av den överbli...

Ovido - Quiz & Flashcards