brilliantennova

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av AnnSophie Lindman - 24 juli 2010 17:45

Vi tog med oss Nova ut i skogen på en långpromenad och bara njöt av att vara lediga!!!



Vi hittade hallon också!!! Nova älskade hallon! Men jag tror att blåbär är det hon älskar mest! :)



Nova spanar efter husse! (Glömde klippa av den överblivna delen av fästinghalsbandet.. )



Å hej!!!



Titta vad fiiin jag är!! Ge mig den där jäkla pinnen då!!!



RR-ryck...



Lite balansövning



Och bus såklart!



Bäst att lägga sig ned lite grann och vila...



Nova kollar in en fågel...



Tjohooo vad kul jag har det!! :)



Busrumpan!



Nova med sin älskade pinne!



En grävandes Nova... Nåt som var mycket intressant där!



Men usch vad äckligt det smakade!!!


   
Matte, här kommer jag!!!!



Finaste sessan!



Vår slutdestination på våran promenad. Älskade Göteborg! :)                                                   


   

Ovido - Quiz & Flashcards