brilliantennova

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av AnnSophie Lindman - 13 juni 2010 21:30

På eftermiddagen hann vi med att träffa Ebba och Jenny! Jag tog MÅNGA bilder så här kommer ett drös på Nova och Ebba   


  


Söta Ebba!!!



Novas favoritlek; Leka jage! :)




Fullt ös medvetslös..


   



Style a la Nova;)




  
                             

 





Ska du hålla på att larva dig sådär i gräset så går jag tänker Ebba! :)



GOTT!!!!



Finaste sessan!



Världens bästa Nova!



BUS!!!!!!!!!!


   
Nova och Ebba!! Lekstyle mellan två bästa vänner!



:)




  



Hallå!!! Jag vill leka mer!



Eller jag kanske är lite trötter...



Fokusering på målet...




Let´s gooo!!




   


Ebba spanar!

 



Ha ha, jag fick den!!! :)



Bus på gång.....






  



Trötter...



Finaste underbaraste Nova!



Jag   husse!                                                   

                            


     


Av AnnSophie Lindman - 13 juni 2010 10:15

Idag tog jag och Nova en skön morgonpromenad! Vi fick besök av ett rådjur som jag inte hann få på bild.. Men Nova blev helt tokig, därav hennes dreggel! ;)

                  



Här kommer jag!!! 

 


Nova-ryck..

 


;)




Här doftar det rådjur...



Nova sprang upp efter rådjuret för att kolla läget..



Men när mamma ropar så kommer jag tillbaka! ;) Mammas gris! :)



Men jag undrar vart det där rådjuret tog vägen som luktade så gott!



Nova spanar!

 

     

Min prinsessa!!!                                 

Ovido - Quiz & Flashcards